Homepage

Introductie

Supermarkt & Ruimte is het platform voor alle professionals binnen de supermarktsector. De groep Supermarkt & Ruimte is eind 2010 op Linkedin van start gegaan en telt inmiddels ruim 900 leden met vertegenwoordigers uit alle geledingen van de sector: supermarktorganisaties, beleggers, makelaars, overheid, beheerders, ontwikkelaars, retailers en adviseurs. De kracht van het platform wordt gevormd door optimale toegankelijkheid voor professionals uit de sector en door een onafhankelijke positie.

Supermarkt & Ruimte vult een platformfunctie in op basis van drie speerpunten: inspiratie, netwerken en kennis delen. Deze drie zaken vormen de rode draad in alle activiteiten van de groep. Supermarkt & Ruimte manifesteert zich prominent in de markt met inhoudsvolle expertmeetings, discussies op sociale media en het bundelen en ontsluiten van actuele vakinformatie uit binnen- en buitenland via deze site. Daarnaast wordt jaarlijks het Supermarktvastgoedcongres georganiseerd.

Actueel

Supermarktvastgoedcongres 2024

[vc_row full_width="stretch_row" content_placement="bottom" el_class="small-header no-bg"][vc_column el_class="no-bg"][vc_column_text el_class="no-bg"]

Congres

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="stretch_row" equal_height="yes" el_class="gradient-border-top-subpage"][vc_column width="1/2" el_class="no-bg"][vc_column_text css="" el_class="padding-top small-padding-bottom"]

Supermarkt- vastgoedcongres 2024

  Het Supermarktvastgoedcongres is hét event waar professionals op het kruispunt van supermarkten en vastgoed elkaar ontmoeten. De afgelopen jaren heeft dit congres zich ontwikkeld tot uniek event waar elk jaar alle formules vertegenwoordigd zijn. Het Supermarktvastgoedcongres onderscheidt zich met veel inhoud, een hoog netwerkgehalte en de spannende jaarlijkse uitverkiezing van de 'Mooiste nieuwe supermarkt van Nederland'. Kortom, een congres wat je niet mag missen. Dit jaar organiseren we alweer de dertiende achtereenvolgende editie. Het congresthema is Ondernemerschap! Diverse sprekers geven hun visie op actuele marktontwikkelingen en geven een kijkje in de keuken binnen hun dagelijkse praktijk.[/vc_column_text][vc_single_image image="1650" img_size="full" alignment="center" css=""][vc_column_text css="" el_class="small-padding-top small-padding-bottom"]Dagvoorzitter is Rupert Parker Brady. Inmiddels een vertrouwd gezicht en als een vis in het water waar het gaat om supermarkten en vastgoed. Onder zijn leiding komen diverse sprekers aan het woord. Zo zal Ferry Moolenschot (algemeen directeur Albert Heijn-Jan Linders) ons meenemen in een boeiend verhaal over de transitie van de zelfstandige formule Jan Linders tot grootste franchisenemer van Albert Heijn. Na een indrukwekkende ombouwoperatie staat er onder leiding van Ferry inmiddels een stevig franchisebedrijf met 56 supermarkten. Over ondernemerschap gesproken! Ruim twintig jaar bestierde Huib Boissevain met zijn Annexum een van de grootste vastgoedportefeuilles voor particuliere beleggers van Nederland. Huib Boissevain is een ‘begrip’ in het supermarktvastgoed en heeft met Annexum een indrukwekkend bedrijf neergezet met verschillende beleggingsfondsen. Inmiddels ‘bouwt’ hij langzaam af en des te leuker daarom om Huib te mogen ontvangen op het podium van het Supermarktvastgoedcongres waar Rupert Parker Brady hem zal interviewen.[/vc_column_text][vc_single_image image="1654" img_size="full" alignment="center" css=""][vc_column_text css="" el_class="small-padding-top small-padding-bottom"]Na de netwerkbreak is het podium aan Justus Slaakweg, directeur bij New Armstrong. Vanuit de dagelijkse praktijk ziet Justus veel soorten ondernemerschap op de winkelvloer van supermarkten. Hoe kan de inrichting en lay out van de supermarkt ondernemerschap versterken? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen om te komen tot een optimaal winkelbeeld? Hoe kan een sterke relatie vanuit de winkel worden gecreëerd met het vastgoed? Welke rol spelen nieuwe technologieën daarbij en hoe ziet de supermarkt van de toekomst eruit? Anrico Maat, directielid bij Jumbo en ook mede-eigenaar van de Maripaan Groep (franchisenemer van Jumbo met vestigingen in Groningen en Friesland) staat bijna synoniem voor ondernemerschap. Rupert Parker Brady zal Anrico interviewen over zijn visie op ondernemerschap in het supermarktsegment, zowel vanuit de formule Jumbo als vanuit de Maripaan Groep. Hoe kan vastgoed ondernemerschap versterken? Waar liggen voor Jumbo kansen om de marktpositie te versterken? Welke ontwikkelingen ziet Anrico als toonaangevend de komende jaren? En dan … elk jaar weer een absoluut hoogtepunt en is de spanning in de zaal voelbaar … de uitverkiezing van 'Mooiste nieuwe supermarkt van Nederland'. Inmiddels is deze uitverkiezing uitgegroeid tot een prachtige strijd tussen de formules. De kwaliteit van de inzendingen neemt elk jaar toe wat het voor de vakjury elke keer weer een uitdaging maakt om tot een terechte winnaar te komen. Juryvoorzitter Ellen Tak-Zwetheul zal aan het einde van het congres de winnaar bekend maken. Natuurlijk sluiten we het congres af met een uitgebreide netwerkborrel.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="2/3"][vc_single_image image="1647" img_size="full" alignment="center" css="" el_class="padding-top"][vc_column_text css=".vc_custom_1662983370069{margin-top: 50px !important;}"]
Praktische informatie
[/vc_column_text][vc_column_text css=""]

Datum

Donderdag 7 november 2024

Locatie

Hotel Oostzaan[/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1662983330777{margin-top: 50px !important;}"]
Programma
[/vc_column_text][vc_column_text css=""]

13.00 uur

Ontvangst met koffie en thee

13.30 uur

Opening door Rupert Parker Brady

13.45 uur

Ferry Moolenschot namens Albert Heijn-Jan Linders

14.30 uur

Interview met Huib Boissevain (Annexum)

15.15 uur

Netwerkbreak

15.45 uur

Presentatie van Justus Slaakweg (New Armstrong)

16.15 uur

Interview met Anrico Maat (Jumbo)

16.45 uur

Uitverkiezing 'Mooiste nieuwe supermarkt van Nederland'

17.00 uur

Vrolijke afsluiting

17.15 uur

Netwerkborrel[/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1726498896006{margin-top: 50px !important;}"]
Deelname en inschrijving
[/vc_column_text][vc_column_text css=""]Deelname aan het Supermarktvastgoedcongres is kosteloos voor sponsors en begunstigers (aantal in overleg). De deelnameprijs bedraagt € 495,- (ex. BTW) per persoon. Inschrijven kan via onderstaand inschrijfformulier. Na inschrijving wordt een bevestiging verzonden. Circa een week voor het congres ontvangen alle deelnemers per e-mail alle praktische informatie.[/vc_column_text][vc_column_text css=".vc_custom_1726557829069{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;}" el_class="double-padding-bottom"]
Inschrijven[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="stretch_row" equal_height="yes"][vc_column width="1/2" el_class="no-bg"][vc_single_image image="1652" img_size="full" alignment="center" css=""][vc_column_text css=".vc_custom_1726557974906{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 200px !important;}"]Inschrijven[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="2/3"][vc_raw_html css=""]JTNDaDYlM0VBZnRlcm1vdmllJTIwU3VwZXJtYXJrdHZhc3Rnb2VkY29uZ3JlcyUyMDIwMjMlM0MlMkZoNiUzRSUwQSUzQ2JyJTJGJTNFJTBBJTNDdmlkZW8lMjB3aWR0aCUzRCUyMjE5MjAlMjIlMjBoZWlnaHQlM0QlMjIxMDgwJTIyJTIwY29udHJvbHMlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwcyUzQSUyRiUyRnd3dy5zdXBlcm1hcmt0ZW5ydWltdGUubmwlMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMjQlMkYwOCUyRlZJREVPLTIwMjQtMDgtMjMtMTEtNDgtNTgubXA0JTIyJTIwdHlwZSUzRCUyMnZpZGVvJTJGbXA0JTIyJTNFJTNDJTJGdmlkZW8lM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="stretch_row" el_class="no-bg"][vc_column el_class="no-bg"][vc_row_inner el_class="no-bg"][vc_column_inner el_class="no-bg"][vc_empty_space height="190px" el_class="bg-parallax"][vc_empty_space height="100%" el_class="bg-fill"][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width="stretch_row"][vc_column][vc_empty_space height="100px"][/vc_column][/vc_row]

Meer recente berichten
Visie en missie

Supermarktlocaties zijn schaars en nemen daarom in de detailhandel een speciale plaats in. Daarnaast vormen supermarkten voor consumenten dé aankoopplaats voor primaire dagelijke aankopen om te voorzien in de basisbehoefte. Kortom, een dynamische tak van sport waarin diverse professionals werkzaam zijn met verschillende achtergronden.

De groep Supermarkt & Ruimte heeft als belangrijkste missie om deze professionals met elkaar te verbinden en zodoende kennisdeling en netwerken binnen deze sector te stimuleren. De groep wil toegankelijk zijn voor één ieder die zich professioneel bezighoudt met supermarktlocaties: van zzp’er tot directievoorzitter van een beursgenoteerd vastgoedfonds.

Supermarkt & Ruimte wil professionals met elkaar verbinden en kennisdeling en netwerken binnen deze sector stimuleren

Informatie

LinkedIn Groep

Contact

Mediapartner

Sponsors