JDV, het internationale designbureau gespecialiseerd in retaildesign, sluit zich aan als partner van Supermarkt & Ruimte, het platform voor verbinding, kennisdeling en organisator van het jaarlijkse Supermarktvastgoed Congres.

“Wij zien uit naar de samenwerking,” zegt Chris Rikkers van JDV. “Wij zien veel raakvlakken tussen ons dagelijks werk en de onderwerpen die binnen Supermarkt & Ruimte aan bod komen. Foodretail kenmerkt zich door een heel specifiek gebruik van de fysieke ruimte, zowel in interieurontwerp als in architectuur. Door dit goed toe te passen, ontstaan ruimtes die commercieel succesvol zijn, de beste klantervaring garanderen, functioneel zijn en uiteraard esthetisch aantrekkelijk. Een nieuwe uitdaging hierbij is het creëren van ruimtes die modulair en flexibel zijn en daardoor bijdragen aan duurzaamheid.”

JDV kijkt uit naar het komende congres en de uitreiking van de ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’, waarvan JDV als sponsor mede-naamgever wordt. Deze felbegeerde prijs is inmiddels uitgegroeid tot dé autoriteit op het gebied van supermarktvastgoed. De meest inspirerende formules worden beoordeeld door een vakjury.


“Supermarkt & Ruimte is blij om een gerenommeerde partij als JDV International als sponsor van het platform en het Supermarktvastgoedcongres te verwelkomen. JDV is toonaangevend waar het gaat om conceptrealisatie, design en architectuur van winkelomgevingen en past als bedrijf prima bij platform Supermarkt & Ruimte en zeker ook bij de jaarlijkse uitverkiezing van “Mooiste nieuwe supermarkt van Nederland”. JDV onderscheidt zich met inspiratie en veel creativiteit en dat zijn ook voor Supermarkt & Ruimte belangrijke kernwaarden om ons nadrukkelijk te positioneren als platform voor inspiratie, netwerken en kennisdelen”. 

– Jeroen van der Weerd